2 Kasım 2010 Salı

Koşmak mı ? Saol, Ben Almim


Bu aralar öyle bir ruh hali var ki üzerimde Mustafa Sarp'tan farksızım yaşam konusunda, inanırmısınız koşarak gittiğim tek bir yer bile yok, sanki eski alışkanlıklarımın hepsi haram olmuş bana. Öyle saçma sapan konulara dalıyorum, öyle saçma üzerime görev olmayan işlere bulaşıyorum ki yanımda ki dostlarım beni en az 10 senedir tanımasalar deli falan olduğumu zannederler.

Zaten bu ara bu deli lafını çok duyar oldum. Msn'de sık sık deli diye bitiyor insanların yaptıklarıma olan tepkileri ya da çok kırdın beni faik diye. Niye diye soramıyordum taa ki 1 ay öncesine kadar zira beni pek ırgalamazdı benim insanlar üzerimdeki etkim, ben faik'tim kimseyi de takmazdım.

1 ay önce ne oldu diye hepiniz merak içerisindesiniz bundan eminim. Hiç bir bok olmadı abi ne olcak, ben deliyim ya bir anda böyle olmaya karar verdim, spor kıyafetler naftalinlendi, business kıyafetler ortaya çıktı, Cihan Köktemir'in dolabından itina ile gömlekler araklandı, tarz değişti anlayacağınız, daha sonra spora başlandı, kilo falan verildi, bir de en garibi projeye öyle bir sarıldı ki sadist misali hoca her defasında ağzıma sıçsada her defasında usanmadan deli gibi ödev yapmaya devam etmem.

Garip lan ben niye böyle oldum bilmiyorum, etrafımdakilerde ne olduğunu bilmiyorlar, ama tek bildikleri bu halimin çok eğlenceli olduğu. (Gerçi her halime böyle diyorlar ama olsunn)

Hiç yorum yok:

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails