3 Ekim 2013 Perşembe

Zafer mi? Hezimet mi?



Yeni ayılıyorum, doğrudur, dün çayı fazla kaçırdım net, zaten boktan bir haber aldım, en yakın arkadaşım 2 ay daha sahalardan uzak kalacaktı, chrismas olmasa ömür billah tutacak ibneler orda her neyse....

dedim ya zaten üzgünüm bide galatasaray mahkum oynuyor, kalbim iyice sıkışıyor, eyvallah juventus ile torino'da oynuyorsun da bildiğin shaktar karagandy muamelesi yaptı adamlar bize...

maçın başındaki vucinic semih kaya sakatlıkları herhalde bizim hayrımıza oldu....maç boyunca tek kelime etmeden durdum çünkü gökhan zan için , nazar değmesinden korktum, yine geldiğinden beri beğenmediğim chedjou çok iyi işler yaptı iyi bir tandem oluşturdular gökhan ile, eboue bildiğimiz gibiydi, yine acı eşiği düşük, yine temposuz, kaptan hakan balta ise hocanın verdiği taktikten olsa gerek orta sahayı pek geçmedi...

takımın müdürü sneijder'e bir de diğer müdür riera eklenince direncimiz tamamen düşmüştü ne zaman yiyecez diye bakarken Buffon çok önemli bir hata yaptı ve Drogba affetmedi.

o ana kadar herhalde izlediğim en iyi takımlardan biri idi o juve 3-5-2 düzeni ile sahayı müthiş parsellediler, ayrıca topa sert bir oyun ile bizim oyuncuları hiç döndürmediler, ikili mücadelelerin tamamını kazandılar, ancak büyük bir defans hatasından gol atabilirdik o da olmuştu.

2. devre korkunç şekilde devam etti, uzaktan atılan bir juventus şutunun tekrarını izlerken canlı yayına dönüldüğünde yeniden juventus atakları izliyorduk, nordin amrabat hamlesi hiç bir işe yaramamıştı. dakikalar geçtikçe benimde maçı kazancağımıza olan ümidim artarken önce amrabat'ın gereksiz yaptığı penaltı, arkasından yediğimiz duran top golü ile maçı kaybettiğimizi düşündüm herkes gibi, o anda sahneye yine drogba çıktı ve topu öyle bir yere indirdiki umuta topu ağlara göndermek kaldı, nihayetinde 2 pozisyon bulduğumuz maçı 2 gol ile bitirip italyanlara italyan işi yaptık....

bu bir zafer mi bilemedim? bu kadar silik bir futbol oynadığımız tamamen savunma yaptığımız bir maçı zafer olarak göstermek ne kadar doğru?

maçta dikkatimi çeken şeyse drogba'nın da tıpkı hakan şükür gibi rakip defans oyuncuları üzerinde inanılmaz bir korku salması oldu. adam hakikaten büyük topçu özellikle bugunkü terim fotoğrafından sonra 2 kat daha saygım arttı keşke bize 3 sene önce gelseydi

Hiç yorum yok:

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails