28 Mart 2010 Pazar

Galatasaray 0-1 Fenerbahçe

Mağlup olunan maçın ardından kızgınlık söylenmiş bir kaç söz duymak isteyenler okusun.

Balık baştan kokar abi kaç gündür günlük güneşlik olan hava bir anda inanılmaz bir yağmura bıraktı kendini, ardından Rijkaard'ın ilk 11'i bize ulaştı ki bu maçı yenemeyeceğimizin ilk göstergesiydi. Orta sahada top oynamak yerine bozacak adamlarla kuran hocamız (selçuk ile mehmet'in neyini bozucaksa artık) üstüne birde ileri 4'lüye de geri gelmeyin deyince maçta Fenerbahçe topa daha fazla sahip olmaya başladı. (Hani sezon başından beri felsefemiz topu ayağımızda tutmak pasa dayalı oynamaktı ya!) Bu kadar olumsuzluğa rağmen Fener o kadar kötüydü ki pozisyonlar bulmayı başardık ama gol gelmedi.

İkinci yarıda tahmin edemeyeceğim bir şey oldu hoca ilk kez bizi yanılttı Arda girerken Topal kenara gitti belki bu değişiklik bize maçı getirecekti öyle ki Arda girdikten saniyeler sonra Santos boş kaleye topu atamadı. Zaten ne olduysa o dakikadan sonra oldu takım ruhu diye bir şey kalmadı topu alan play station oynarmışcasına gitmeye başladı hoca'da bunu seyretti bizim gibi işte o dakika da derbilerin adamı selçuk 40 metreden topa vurdu Leo kale arkası kapalıdan bir hatun kesiyordu herhalde topa atladığında top ağlardaydı zaten, ( bu sene beşiktaş maçı dışında iyi bir maçı yok zaten).

Golü yedikten sonra tribün de futbolcularda kenar yönetim de tek kelimeyle iflas etti. Şuursuzca atılan uzun toplar Fenerlilerin yerde yatması derken 90. dakikada Volkan çıkarttığı şuta kadar hiç bir şey olmadı. Orada uyandık adeta ama çok geçti artık. Bu arada Volkan'ın götüyle topu düzeltişi tam bir Kartallı hareketiydi ben olsam aynısını yapardım hatta daha ağırını yapardım, tepki gösterenler olucaktır ama kimse kusura bakmasın ben ezeli rakibe 10 maçtır içerde beraberlik bile vermesem deplasmanlarda son 10 maçta galibiyet-mağlubiyet sayım aynı olsa o topu başka yerimle oynarım arkadaş.

Bu dakikadan sonra şampiyonlukla ilgili lakırdılar edilmeyecek ve artık önümüzdeki sezonun planlaması yapılacak ben başkanın yerinde olsam yapacaklarım;

1-hocayı göndermek: bu olmaz bir kere camia ve taraftar çok benimsedi Rijkaard'ı herhalde mevcutta bulunan Barcelona furyasındandır ama ben Madridli olduğum için gönderirdim
2-Mustafa Sarp,Servet Çetin,Leo Franco,Barış Özbek,Ayhan Akman bunların hepsini satış listesine koyarım kiralık alınan Jo,Santos ve Caner'e teşekkürlerimi sunarım.Transfer politikamda topla oynama becerisi olan en azından pas atmayı bilen oyuncuları almak üzerine kurarım
3-Adnan Sezgin'i görevden alırım. Profesyonel tarz bize uymaz abi gaz vericek adam lazım bize
4-Oyuncuların parasını yatırmam. Ne zaman başarılı olduysak paralar ödenmiyordu kenetlenme oluyordu dikkate almak lazım!

Maçtan sonra telefonu açmadığım yada cevap atmadıklarım kusura bakmasın, sinirle onlara bir şey sölerim diye cevap vermedim , hade eyvallah

Hiç yorum yok:

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails