15 Eylül 2010 Çarşamba

Galatasaray 1-0 Gaziantepspor : Çook çalışmak lazım çook

Referandum nedeni ile hafta içine sarkmış bir maç, üstelik maç günü istanbul'u altına üstüne getirmişim, ve en doğal hakkım olarak güzel futbol görmek istiyorum, ancak ne mümkün. Nedenler mi hemen anlatayım



1. Tolunay Kafkas : Balta bir adamsın hocam kusura bakma topçuykende bir numaranı görmemiştim, kariyerinin sonlarına doğru bizde de oynadın hatta bazı yöneticilerin egoları yüzünden. Antrenör olarakta değişen pek bir şeyin yok hocam kayseride ne kadar katliam kaos futbolcuların varsa antep'te aynı ortamı yakalamışsın sana yan masadan buzlu rakı gönderiyorum keline sürer serinlersin



2. Frank Rijkaard: Dün matem günüydü yine simsiyah takımlar içersinde çıktı hoca genele göre ilk defa ilk dakikalardan oyunculara bağırmaya başladı şaşırttı beni, bağırmakta da haklıydı adamın bir tane istediği ya yapılmıyor ya da yapı(la)mıyor.




3. Ali Turan: Tamam kabul sen sağ bek değilsin de abi hızlı hücüma çıkarken her seferinde topa basıp buyrun arkadaşlar defansınıza yerleşin demek için de kusura bakmasın geri zekalı olmak lazım, yok bir de bu adam yüzünden sabri yaratığına c.ronaldo muamelesi yapıyor tribünler ona yanıyorum.



4. ve Assolist Mustafa Sarp: Abi şerefsizim dövme günah olmasa bu adamın forma yırtarken ki halini dövme yaptırırdım, bu kadar yalan bir futbolcu daha olamaz, eli belinde hücüma katılma mı dersin var, defansta savunmaya yardım etmeme mi var, hakemin arkasında saklanarak oynama mı var, ileri hariç her tarafa pas vermemi mi o da var, e baba senin yaptıklarını ben de yaparım be olay zaten girecek toplara yetişip gol atmak değil yeğen olay yırttığın formanın hakkını vermek.

Hiç yorum yok:

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails