26 Ocak 2010 Salı

Aldık mı Lan?



The Turkish giants have lined up a loan deal for Giovani, who has struggled to establish himself at White Hart Lane since arriving from Barcelona in the summer of 2008.

The Mexican international enjoyed a loan spell at Ipswich last season and Tottenham are ready to loan him out again.

The 20-year-old has made only three appearances for Spurs this season and he is keen on a move away in search of regular first-team football ahead of this summer's World Cup finals.

Galatasaray are believed to have the option to make Giovani's move permanent if he impresses during his loan spell in Turkey.


Giovani Dos Santos şuanki Barça takımında Pedro gibi birşey olması beklenen şahsiyetti, ancak dönemin teknik direktörü Frank Rijkaard (!) Giovani'ye yol vermişti...
Bizim takıma ne oluyor anlamadım Galatasaray'lı olduğumu hissetiğim ilk yıllarda sürekli duyduğum takımın parası yok muuhabbeti yerine Real gibi para harcayan bi takıma dönüştük Allah sonumuzu hayretsin


KİM GİDECEK ?


Güzel ve cevabı belli bir soru ; Shabani Nonda

Shabani Jo'nun gelmesi ile artık yabancı kontenjanı açısından lüks, herkesde ben ile aynı fikir de Nonda bile Antep maçındaki 6 pastan atamadığı gol ve atamadığı penaltı ile benim bedenime sahip olabilirsiniz ancak ruhuma asla der gibiydi.

Ancak Türk Basını iş başında 'Neden sakat ve sözleşmesi biten Kewell dururken, Nonda neden gönderilecek ilk isim olsun ' adlı şarkıyı çatlak seslerle söylemeye başladılar ve meyvelerinide 'Kewell Çıldırdı' manşetleri ile verdiler.


Bir kere böle birşeyin olucağına inanmak istemiyorum önümüzde tobias linderoth örneği var adam 2-3 sene (ben bile tam bilmiyorum ne zaman geldi?) sakat kaldı Harry'i bu nedenden gönderemeyiz, ancak söz konusu takım Galatasaray ise böle enteresan yollları ayırma şekilleri ile karşılaşılabilir.

Hiç yorum yok:

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails