30 Temmuz 2010 Cuma

Yeni Sezon Eski Tas Eski Hamam



Stajımın devam ettiği şu günlerde maça gitmenin heyecanı belki de staj yerindeki sıkıntımı alıcak yegane unsur, gün boyu vakit geçmek bilmedi saçma sapan photoshop denemelerinin ardından saat 6:15 sularında izin alıp ışık hızı ile eve geçtim üstümü değiştirip stadın yolunu tuttum metrobüsteki diğer taraftarlar ile buluştum herkesin yüzünde sezon açılışı mutluluğu artı fenerin bir gün önce alınan 2-2'lik sonucu. Maça 1 saat kala girdim eski açığa nam-ı diğer kale arkası kapalı bu gözler ali sami yen'den sonra sırasıyla amsterdam arena,camp nou, santiago barnabeu,vicente calderon,san siro,artemio franchi'yi gördü ancak hiç birinde ali sami yen'deki heyecanı yaşamadı. Maç öncesinde oyuncuları ısınırken uzun uzun seyrettim dikkatli izlemek için hiç bir tezahürata bile katılmadım çekirdeği çitledim.

Derken maç başladı, sağdan serdar soldan arda bindiriyor ortadan bizim bilal yalçın çakması mehmet batdal iş bitirmeye çalışıyordu ancak bizim bilal daha beceriklidir son vuruşlarda ondan eminim, o kadar güçsüz vuruyor ki toplara çizgiden çıkartıveriolar topları. Sağ tarafta serdar özkan sanki arda takımda kalsın diye getirilen arkadaş torpili ile oynuyor, babasının evinde ekmek vermemişler çok güçsüz adam geçemiyor emsali arda sol tarafta paramparça ederken serdar hem yavaş hem güçsüz bindirme yapan sabri istekli ama yeteneği bir yere kadar.

Orta tarafa gelmek istemiyorum onlar yokmuş gibi davranmak en güzeli olur herhalde ayhan,barış,mustafa sarp bu takımda yedek bile olamayacak seviyedeler şuanda, gayeleri barış ve mustafanın rakibi bozmak sadece bozmak ama topu kapıp takım arkadaşına vermek değil topu taca vurmak ayhan ise futbolu bırakmış bu sene zorla oynatılan adamlar gibi. Blumer'i arıyorum, pino'yu değerlendirmek için daha kuvvetli bir takım lazım, kewell seni çok seviyoruz.

Defanstaki gereksiz laubalilik bu sene de devam ediyor ilk golde uzaklaştırmak yerine kaptırılan bir topa yapılan gereksiz faulun ardından taca giden top hakan balta'nın sırtına çarpıp ağlara gitti, ikinci golde adam çay kahve içe içe kafa vurdu, tribünde kalecimiz yok diyorlarda kaleci iki gole de bir şey yapamazdı belki ikinci golde çıkıp alabilirdi o kadar...

Vesselam biz bu takıma eleniriz abi rijkaard'ın haberi yok. 5 maç az izlicez kombine ile!!

Hiç yorum yok:

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails