18 Nisan 2011 Pazartesi

Manisaspor-Galatasaray

Takım bok olunca mac yazısı yazmakta ızdıraba donusuyor haliyle anca bloga yazmam lazım artık dediğimde yazabiliyorum vesselam.

Evet iddaamız kalmadığı icin pazartesi macları bize verilir oldu aslında bir düşmeme mücadelemiz var ondan dolayı maclar aynı saatte oynanacak bu son pazartesi macı olabilir. Mac icin düşüncelerimiz Arda Turan eksenli dönüyor öyleki fenerli medya ardayı madrid li yaptı manitası sinemi madrid sosyetesine kattı dizilerde izin aldıgını yazdı falan peki taraftar ne dusunuyor evet belli bir yası asmıs taraftar kesimi bunun icine babamda girer ki ardanın gitmesini hatta siktirip gitmesini istiyor onlar demode kafa böle bi kaptan istemiyorlar ama cag degisti arda post modern bi kaptan bunu herkesin kabul etmesi lazım adam gezecek yiyecek icecek sikecek normal seyler bunlar.



Tam bu noktada bir ayrım var ki 30 lu yasların altında ki topluluk ikiye ayrılmıs bazıları ki ben bunların galatasaraylılıgından suphe ediyorum takımda mustafa barıs ayhan dururken ardanın gitmesini istemek fenerlilikten baska bisey degildir, ki aynı tayfa fenerin sampiyonlugunda istemez biz olamazsak onlarda olmasın halbuki durum böle değil fener basarılı olsun ki bizim de ayaga kalkısımız hızlı olsun yoksa her fener basarısızlıgı bizi biraz daha dipsiz kuyulara itecektir. Diğer taraftan benim gibi düşünen ardanın her ne pahasına olursa olsun bu takımdan gönderilmemesini düşünenler ki bana desinler 8 alt yapı ve 3 yabancı ile devam edices sonuna kadar desteklerim,

cok kafa yormaya gerek yok bir barca modeli var onumuzde 3 dünyanın en iyi oyuncusu 3 ispanyanın en iyi oyuncusu 5 alt yapı demis Cruyff efendi aynı modeli bizde uygulayalım bi anda basarılı olalım demiyorum ama ne bilim ya fm gibi deil ki her seyde cuk deyu otursun!

konuyu dağıttım zaten ağzına sıctım, mac icin denecek bir sey yok ama ben genelin aksine kazancagız diyorum ! Fuck you HİKMET KARAMAN


Hiç yorum yok:

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails