25 Ağustos 2010 Çarşamba

Ne Tadım Var Ne Tuzum

Aslına bakılırsa çok mutlu dinamik olmam gereken bu sayfalara her gün 2-3 yazı girmem gerek ey dostlar, ancak içimden hiç bir şey yapasım gelmiyor, iftar açmak bile angarya gelir mi abi adama düşünün nasıl bir halindeyim.

Futbolsuzluk döneminde futbolsuzluğa bağladım yazmama olayını, e lig başladı hatta sadece bizim ki değil premier lig ve almanya ligide başladı ben daha herhangi bir yabancı siteye girmiş değilim, bu ligler hakkında tek bilgim o liglerde olan sansasyonel sonuçlar yada iddaacı arkadaşlarımın zorlamaları ile takip etmem bu kadar.

Dünya Basketbol Şampiyonası kapının önünde cuma günü müslüm babalı bir açılış töreni var, sonra şölen başlayacak, ramazan ayındayız bir kere iftardan sonra hareket olur dalgası var güya

yok yok yok abi sergen dio ya sıkıntı var diye yada erman hoca diyor kafada kurt var şeytanlık var aynen abicim kaldır ayağını.

SIKINTININ NEDENİ STAJ. Bu bu kadar açık ve net abi bitirdi beni ya bildiğin enerjimi çekti aldı, bir kere çok erken kalk git, 2.si hiç bir şey yapmıyorum oturuyorum boyuna uyuklayasım geliyor oda olmuyor, Allah'tan Levent var oda olmasa herhalde gelmezdim 3. günün sonunda

Sizi temin ediyorum ama blog ayın 27sinden sonra eki haline dönecek her lafa salça olucam emin olun

Hiç yorum yok:

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails