18 Ağustos 2010 Çarşamba

Rijkaard'a, Elano'ya, Arda'ya dair

P.S : ÖNCELİKLE BÜYÜK BİR SİNİR HARBİNİN İÇİNDEN ÇIKMIŞ BİR YAZI ANLAM BOZUKLUKLARINI AFFEDİN SİZ DOĞRUSUNU ANLAYACAKSINIZ NASILSA!


TEKRAR TEKRAR söylemek istiyorum burası GALATASARAY kulubü, herhangi bir polat yada sezgin kulubü değil, buranın kar etme gibi bir ideolojisi hiç bir zaman olmadı, Galatasaray kulubünün kurulucusu Ali Sami Bey '' Amacımız ingiliz, fransız, almanlar gibi şirketleşip dünyanın en çok kar eden kulubü olacağız' dedi sanki.



Sportif Başarı; bana uzaklaşmaya başlayan bir kelime, ve bu anlayış devam ettiği müddetçe aynı hızda uzaklaşmaya devam edecek gibi... 88 doğumlu her aklı eren çocuk gibi Galatasaray'ı seçtim bende oynadığı futbola aşık oldum, şimdi bakıyorum ortada ne büyük bir başarı var ne de çok büyük yıldızlardan oluşan bir takım. Özellikle bu sezon takım iyice küme düşmeme mücadelesi veren takımlara döndürüldü ve bu haliyle Rijkaard'ın önüne sürüldü.



Öncelikle şunu söyleyeyim, football manager oynamıyoruz beyler ! Ne lan bu her iyi para verilen topçu satılıyor, Abdel Kader'i sattınız eyvallah bende kendisini pek sevmezdim ama Topal'ın satışı ile bişeleri yanlış yapıyorlar dedim içimden milli takımın banko oyuncusunu 4 milyon euro gibi bir fiyata veriyorduk ve yerini doldurmak için Arnavut Lorik Cana geliyordu, CV'sine bakıldığında tek büyük takım Marsilya. Daha sonra Kewell mevzusu patladı sözleşme uzatılmayacaktı Harry ile nedeni kronik sakatlığı ulan biz 6 yabancı sınırının olduğu dönemde Linderoth'a sabret şimdi 10 tane kontenjan var tutun işte büyük taraftar baskısı ile Harry takımda kaldı, şu anda Arda'dan sonra takımın en iyisi.



Elano olayı başlı başına fiyasko adam dünya kupasında piyasa yaptı diye gitmediği italyan kulubü kalmadı ama ben söyleyeyim, onun durumu hasan şaş gibi olur babalar demedi demeyin kalır bizim takımda bir haltda veremez seneye brezilya'ya döner oda. He tabi bu arada Elano paşa hiç bir idmana çıkmadı doğal olarak faydalanılamadı kendisinden.



Son Olay ise bugün patlak verdi, kan beynime sıçradı abi her an orucu bozabilirim böyle bir şey olursa kombineyi kırarım... Arda Turan İngiltere'den City, Liverpool yada Tottenham'dan biri ile anlaştı, Perşembe günkü avrupa kupası maçından sonra transfer açıklanacakmış alınacak para 10 milyon sterlinmiş yünmüş tiftikmiş



Abi net söylüyorum Arda Turan'ı satmak hele hele ona en çok ihtiyacının olduğu dönemde satmak geri zekalılıktır kimse kusura bakmasın, avrupa kupası kalmadırmadan göndermem diyenler vardı ne oldu onlara parmak kaldırsınlar göreyim bakayım. Herhalde Selçuk Yula'yı( Gördüğüm en büyük Galatasaray düşmanı utanmaz jübileyide Galatasaray'da yapmış birde) getirsek kulubün başına o bile bu kadar hırpalamazdı bizim takımı.

Şimdi gönderilenler gittikten sonra ideal 11 çıkartalım bakalım durumumuz nedir. He bu benim 11'im değil Rijkaard'ın 11 ben hayatta 4-3-3 oynatmam bu takıma.

Aykut

Sabri-Servet-Neill-Hakan

Cana-Ayhan-Sarp

Serdar-Emre-Kewell

Baros

Kewell ile Baros'u çıkar abi ki tahminim sakatlanacaklar bu sezonda, ve sene sonunda ayrılcaklar kulüpten, bana göre Kartalspor ile bir fark yok baba.

Bu arada adnan imparatorluğunun kazandığı parayıda hesaplim istedim.

Keita 8 milyon euro
Elano 8 milyon euro gideceği konuşuluyor.
Arda 15 milyon euro gideceği konululuyor.
Topal 4 milyon euro

35 milyon euro Galatasaray'ı ne feraha çıkartır ne de bataklığın dibine sokar beyler kandırmayın bizi...

Hiç yorum yok:

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails