1 Nisan 2010 Perşembe

Gitme Sana Muhtacım

Arda Turan'ın Tam Saha dergisinde yayınlanan ropörtajını okudum adeta bizim yaşıtlarımızın dertlerini dile getirmiş kaptan;


Dünya Kupasına katılamama nedenimizi bütünlük esklilğine ve maçlara bakış açımız şeklinde değerlendirmiş. Bu konuda katılıyorum her maçı alıcaz diye bir şart yok bizim Kadıköy'e gidişimizide şu gözle baksalar tılsım bozulacak her sene yenmeye gidiyoruz 4 lük oluyoruz bir kerede beraberliğe gidelim abi bakalım neler oluyor.

Genç milli takımdaki başarıların milli takıma aktarılamama nedenlerinden bahsetmiş. Bu konu aslında devlet politikası ve günün şartları ile alakalı genç milli takımda oynayan oyuncular eğitimlerini yarıda keserek futbola yöneliyor oysa ki oluşturulacak bir politika ile oyunculara burslar verilse ve eğitim ve spor birlikte yürütülebilse yada eğitim olayında oyuncalara mental güçlenme çalışmaları yaptırılsa çok başarılı sporcular çıkar. Yoksa ben şu yaşımda o paraları kazansam bende gezerim eğlenirim kendime bakmam :D

Magazin basınına laf atmış eleştiriler ağır felan. O olay biraz karışık ülkemizde en fazla prim yapan konu ünlülerin ne yaptığı olunca bir şey diyemeyeceğim ancak çok başarılı olan ve magazine düşmeyen adamlarda var misal Hakan Şükür yada Alex de Souza, Hagi, Ernst bu adamlarda illa ki gezdi ama yakalanmadılar bir şekilde Arda'nın dikkat etmesi lazım.

Saçlarım beyazlayacak demiş abi kusura bakma benden bir yaş büyüksün ama bende senden daha fazla beyaz vardır sende ki sıkıntı keşke bende olsa :D

Avrupa'ya gitme konusu bencede Arda'nın yeri Avrupadır hatta İspanya'dır İtalya yada İngiltere'de tutunacağını zannetmiyorum ama İspanya yada Almanya'da çok büyük yıldız olur ama önce bizde bir şampiyonluk kazandırması lazım

Hiç yorum yok:

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails