16 Nisan 2010 Cuma

Where Play-Offs Begin









NBA'de normal sezon sona erdi ve herşeyin sıfırlandığı play-off zamanı için artık gün sayıyoruz, 17 nisan gecesi play-off start alıcak. Eşleşmeler ise doğuda uzun bir süre önce belli olmuşken batıda sürekli sıralama değişti ve son gün son şeklini aldı. Play-off değerlendirmemize herşeyin son anda belli olduğu batıdan başlayacağım




LA Lakers- Oklahama Thunder

Seattle Supersonic takımı taşıyıp adını değiştirden sonra türk basınına malzeme çok malzeme çıkar diye düşünmüştüm seriyi lakers alırsa lakers tandır sever yada elenirse tandır acı geldi tarzı başlıklar bekliyorum işin espirisi bir yana batıda belkide sonucu herkes tarafından kabul edilen tek eşleşme bu - e bilader 1 8 oynuyor olsun o kadar-. Kobe Bryant'ın sakat parmağı ne durumda inanın bu seride farketmeyecek Kobe çıkıp 40 sayı ortalama ile oynarsa şaşırmam ayrıca tüm sezon boyunca iyi iş çıkaran Gasol'ü unutmamak lazım bunun dışında lakersın en zayıf yeri her zaman olduğu gibi oyun kurucu pozisyonu fisher'ın günlük performanslarına bakacaklar, artest ise her an arıza çıkartabilir, oklahama cephesine baktığımda ise 2000 lerin başındaki iverson t-mac vince carter gibi bir oyuncu var kevin durant kendisine aşırı sevgi beslesemde takip etmiyorum zira takip ettiğim son 3 oyuncunun kariyerini bitirdim. Durant bu seride skor açısından sıkıntı yaşayabilir, konsantre olmuş bir artestin duranti çok rahat yavaşlatacağını düşünüyorum. Skor tahminim 4-1 lakers




San Antonio Spurs-Dallas Mavericks

2000 li yılların 2 süper takımı o yıllardan beri ikiside sürekli zirveye oynadı özellikle Spurs'ün tek yıl hegomonyası 2003 deki efsanevi konferans finali ile bana bu ligi sevdiren iki takım artık ikiside yaşlı ayaklarla kesin çizilmiş setlerle oynuyorlar ayrıca iki takım bana göre ligin en iyi 5lerine sahip, bu seride farkı belirleyecek oyuncu ise Emanuel Ginobili, spurs'un aşağı yukarı ne oynayacağı belli ve bu oyunlada Dallas'ı geçebileceklerine inanmıyorum ancak kariyerinde her katagoride mücadeleden kaçmamış ginobilinin bununda üstesinden geliyorum biraz taraflıda olsa tahminim 4-3 Spurs




Portland-Phoneix

Phoneix için kara tablo bu olsa gerek çünkü onların oyun sistemi portland oklohama gibi genç takımlara sökmez kanaatindeyim, run n gun sistemi nashin yaşlanması ile etkisini yitirmeye başladı yinede bu sezon benim beklentilerimi aştıklarını düşünüyorum. Amare'nin ne kadar etkili olacağı bu serinin anahtarı canavar performanslarından birini sergileyip 40 20 ortalama ile de bitirebilir yada 15 10 da da kalabilir izleyip göreceği skor tahminim 4-3 portland



Utah-Denver

Bu seri benim açımdan çok önemli birincisi utah kaç senedir houston'u elediği için ezeli düşmanım artık ikincisi ligdeki yeni adamım melo. Temenniler ile seri kazanılmaz zaten sadece elimde temenniler yok ilk olarak deron elini kolunu sallayarak iş yapamayacak bu seride kenyon martin sağlıklı dönerse aynı durum boozer içinde geçerli setleri çok olmayan ve çok doğru oynamaya çalışan utahı sanırım denver geçebilir ancak energy solutions arenadan galibiyet çıkarmak hakikaten zor kusura bakma memo bu senede rakibimsin
tahminim 4-2 denver

Doğu Tarafı




Clevland-Chicago

Sezon başı hedefi yüksek olan ancak hayal kırıklığı yaratan chicago ligin en iyi takımına karşı seri ile ilgili söyleceğim fazla bir şey yok lebron atacak uçacak zıplyacak he şöyle bir durumda var geçen seneki playofflar gibi bir performans gelirsede chicagodan hayır demem.tahmin 4-0 clevland



Charlotte-Orlando

Geçen sezonun finalistinin ilk turda işi çok da zor değil bence aşmaları gereken asıl problem koç larry brown gerald wallace dışında charlotteun elle tutulur bir tarafı yok ki o dalda çoğu zaman kırılıyor, kusura bakma majesteleri sen çıksan bile bu tur karolaynaya gelmez tahminim 4-0 orlando




Bucks-Hawks

Bucks'ın yaptıklarına hala inanamıyorum brandon jennigsin gardlığını yaptığı bir takım bu kadar ileriye nasıl gelebildi anlayamıyorum ama yine de gerçeği kabul edip onları ciddiye almak lazım. Hawks bunu yapacaktır özellikle josh smith ve joe johnson elit oyuncular arasına girmek için bu seride göz boyamaları gerekiyor ersanın hatrına 4-1 hawks



Heat-Celtics

Bir ihitmal daha var o da şampiyonluk mu dersin, evet bu laf erimiş kaşar celtics için bu turda zorlanacaklarını zannetmiyorum onlarda en az hasarla geçmeye çalışacaklardır ama yanına beasleyi almış wade'den korkulur demedi demeyin .tahminim 4-3 celtics

Hiç yorum yok:

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails